A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Бурштинський ліцей імені Ольги Басараб
Бурштинської міської ради Івано-Франківської області

Звіт В.О. завідувача Юнашківської філії про діяльність закладу освіти у травні 2021-2022 навчального року

Дата: 29.06.2022 09:35
Кількість переглядів: 38

Звіт

В.О. завідувача Юнашківської філії про діяльність закладу освіти у травні

2021-2022 навчального року

1. Виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості початкової освіти.

Основна діяльність школи у 2021-2022 навчальному році була спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про внесення змін законодавчих актів із питань загальної середньої освіти щодо організації навчально-виховного процесу»,  «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти, Концепції нової української школи та інших законодавчих і нормативно-правових документів з питань виховання законодавства України в галузі освіти».

Підводячи підсумки річного плану роботи школи на 2021-2022 навчальний рік можна сказати, що вчителями в основному з урахуванням роботи під час карантину та дистанційному режимі  навчальні програми виконані повністю. Виконано і зафіксовано в журналах необхідну кількість уроків, діагностичних робіт.

Виявлено, що всі вчителі працювали відповідно до календарних планів і програм. Матеріал з усіх предметів вивчається послідовно: кількість годин, визначених на кожну тему, відповідає календарному плануванню.

Через оголошений в Україні карантин, спричинений вірусом COVID-19, та введенням воєнного стану на території України, заклад освіти працював дистанційно. Ця форма роботи мала як недоліки, так і позитивні риси. Складно було усім учасникам освітнього процесу. Все ж навчальний рік закінчено із записами в журналах, виконано навчальні програми з усіх предметів, варіативна частина навчального плану виконана теж якісно.

Результативно й систематично проводилася протягом року робота методичних служб, спрямована на підвищення рівня  фахової й  методичної підготовки вчителів. Відбулися засідання педагогічної ради , наради при директорові, методичного об'єднання учителів початкових класів.

Учні 3-4 класу приймали участь у конкурсі з української мови П. Яцика.

Заміна уроків на час відсутності вчителя проводилася кваліфіковано.

Як в.о.завідувача навчального закладу, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом навчального закладу , правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією директора школи , законодавчими документами України та іншими нормативного актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Будівля нашої школи збудована та прийнята в експлуатацію у 1969 року … Протягом 2021-2022 навчального року мною, як в.о.закладу, та педагогічним колективом зроблено певний внесок у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у закладі.

В квітні-травні місяці здійснюється уточнення списків учнів шкільного віку з 5 до18 років. До 15 серпня дані списки оформляються згідно з вимогами Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 12 квітня 2000 року №646.

Всі діти шкільного віку охоплені навчанням.

Станом на 30.05.2019 року в закладі навчається 17 дітей . Із них: в школі І ступеня- 17.

У школі укомплектовано 2 повних класи, 2 класи на індивідуальній  формі навчання .

2. Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме : виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку.

3. Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи.

Виховна робота проводилася згідно з планом виховної роботи школи. Силами дитячого самоврядування під керівництвом  класоводів були  організовані  і проведені на високому рівні шкільні свята.

Традиційними заходами в школі стали: День Знань, День писемності, День гідності , Свято Нового року, Свято Миколая, Новорічна Розколяда, проводяться Дні здоров'я. Всі вчителі мають належну професійну підготовку.

Пріоритетними завданнями у виховній роботі навчального закладу є забезпечення всебічного розвитку особистості , сприяння її самовихованню й самореалізації. Виховна робота педагогічного колективу була спрямована на виховання підростаючого покоління, взаємрозуміння і взаємопідтримки дітей, батьків, молоді, місцевих організацій, співпрацю у досягненні поставленої мети та завдань. У своїй діяльності керувалися загальнолюдськими цінностями , глибоким розумінням традицій свого народу. У зв'язку з цим виховна робота школи була спрямована згідно відповідних напрямів.

З метою підтримання порядку в школі та інформування  учнів про новини шкільного життя , щопонеділка проводиться загальношкільна лінійка, де підводяться підсумки роботи за тиждень та оголошується план роботи на наступний тиждень , відповідно плану виховної роботи та календаря пам'ятних дат.

4. Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально- технічної бази навчального закладу.

У школі є комп'ютерний клас- 4 комп'ютери, 5 класних кімнат, 2 коридори, учительська кімната. Також цього навчального року зроблено внутріщні туалети , підведена вода. Школа працює в режимі стабільності, ліміти на використання енергоносіїв не перевищена. Адміністрація школи приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Шкільне подвір'я доглянуте. Облаштовані клумби.

5. Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.

Протягом 2021-2022 навчального року до роботи закладу не залучено благодійних внесків, оскільки освітній процес проходить в орендованому приміщенні. Тому залучаються кошти батьків на поточний ремонт приміщення, класів.

6. Ужиті заходи щодо забезпечення закладу освіти педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки.

У 2021-2022 навчальному році чисельність працівників закладу становить: педагогічних працівників -  4 , з них немає сумісників , обслуговуючого персоналу – 1.

Мають вищу кваліфікаційну категорію 4 вчителі. Атестація педагогічних працівників 2021-2022 навчального року проводилася згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України та планом заходів з проведення атестації вчителів школи , який передбачє: перевірку строків проходження курсів підвищення кваліфікації педпрацівників; закріплення вчителів за членами адміністрації школи; виявлення кількості уроків, необхідних для відвідування представниками адміністрації; оформлення портфоліо вчителів; складання графіку проведення відкритих уроків у вчителів, які атестуються , а також позакласних заходів; вивчення рівня кваліфікації, професійної діяльності та загальної культури в педколективі та серед учнів .

Курсову перепідготовку у 2021 році проходили при Івано- Франківському обласному інституті після дипломної початкової освіти такі вчителі як:

Антонів Л.С.- з 13.09.2021р. -до 17.09.2021р. ( 30 год.)

Білоус Н.В.- з 08.11.2021р.-до 12.11.2021р. (30 год.)

Кліщ Н.М.-16.11.2021р. (30год), та на платформі EdEra (140 год.)

Цього року атестувалась Кліщ Н.М. , якій підтверджено раніше присвоєно кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії»

Розподіл навчального навантаження між учителями проведено відповідно до фаху та кваліфікації за погодженням з проспілковим комітетом школи.

7. Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників.

Важливим аспектом збереження здоров'я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування в школі . В закладі створені сприятливі умови для харчування першого класу. За кошти місцевого бюджету всі учні першого класу отримують харчування. Організація харчування учнів на достатньому рівні. Також у школі користуюються безкоштовним харчуванням учні пільгових категорій: малозабезпечені.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи забезпечується працівниками територіальної амбулаторії. Щорічно діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуюються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальни рік.

Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні-серпні.

Проходження медичного огляду фіксується в санітарних медичних книжках установленого зразка, які реєструюються і зберігаються у школі.

8. Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітаріїї, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку».

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці.За навчальний рік під час освітнього процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

9. Надання соціальної підтрмки та допомоги дітям сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей.

В цьому навчальному році соціальний паспорт школи має такий вигляд: багатодітних сімей-2, в них 3 дітей; малозабезпечених сімей-3, в них дітей-5, неповна сім'я-1.

З метою надання соціальної підтримки протягом року всі діти даних категорій відвідувались за місцем проживання. Проводилась виховна, профілактична та корекційна робота .Робота з дітьми пільгових категорій проводиться успішно внаслідок тісної та злагодженої співпраці класової, учнівського самоврядування та постійного зв'язку з батьками.

10. Моральне та матеріальне стимулювання учнів і педагогічних працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров'я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків , алкоголю, виступи медсестри на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи класоводів є розділ «заходи по збереженню життя і здоров'я дітей» , де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

11. Стан дитячого травматизму.

Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з'ясовуюються , аналізуюються , відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи. Випадків виникнення травм здобувачів освіти упродовж навчального 2021-2022 навчального року немає.

12. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.

Виховання учнів в школі і сім'ї- щоденний нерозривний зв'язок , клопіткий творчий процес. Тому пелагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьівським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі, є безпосередніми учасниками навчання та виховання підростаючого покоління. Батьки є учасниками позакласних заходів щодо профорієнтації, світу захоплень, родинними святами та святами пов'язаними з народними звичаями і традиціями українського народу.

Класоводи співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома; спілкуються з родиною; тримають зв'язок через щоденники; проводять батьківські лекторії, батьківські збори, анкетування. Свої спостереження заносять до «Щоденника психолого-педагогічних спостережень».

Традиційними формами роботи з батьками є індивідуальні бесіди.

13. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу.

Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання підвищення якості знань учнів:

-систематично підвищувати науковий рівень викладання основ наук з використанням ефективних освітніх технологій

-посилити відповідальність кожного вчителя за якість освітнього процесу

-продовжити самоосвіту педагогів шляхом систематичності кожного вчителя у колективних формах методичної роботи

-активізувати використання комп'ютерних технологій на урок

-продовжити роботу щодо удосконалення навиками роботи на комп'ютері педагогічними працівниками

-підвищення мотивації навчання з боку учнів, батьків

-спрямувати роботу колективу на збереження життя і зміцнення здоров'я

Успіхи нашої школи- це успіхи всіх учасників навчально-виховного процесу, це успіхи нашого закладу.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень