Положення про тендерний комітет
НАКАЗ
03.08.2018 | м. Бурштин |
03.08.2018 | м. Бурштин | № 93 |
Про затвердження Положення про тендерний комітет |
Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 р. № 557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)»,з метою створення конкурентного середовища у системі закупівель, забезпечення прозорості процедур закупівель товарів, робіт, послуг за бюджетні кошти.
Н А К А З У Ю:
1.Утворити тендерний комітет Бурштинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Бурштинської міської ради Івано-Франківської області в кількості 5 осіб, а саме:
Бойчук Наталія Романівна, директор Бурштинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 – голова комітету.
Петрів Ірина Володимирівна – головний бухгалтер;
Пакуліна Олександра Степанівна – кухар;
Галуга Любов Богданівна – завгосп;
Грицай Орися Орестівна – голова ПК.
2.Затвердити Положення про тендерний комітет Бурштинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 (додаток №1).
3.Голові комітету з конкурсних торгів до 15.08.2018 року провести робоче засідання комітету по затвердженню заступника голови, відповідального секретаря та визначення функцій членів комітету.
4.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор школи Н.Р.Бойчук |
Додаток
до наказу № 93
від 03.08.2018 р.
Затверджую
Директор школи
-----------------------------Н.Р.Бойчук
Положення
про тендерний комітет
Бурштинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2
Бурштинської міської ради Івано-Франківської області
1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до статей 8 і 11 Закону «Про публічні закупівлі2 ( далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також права, обов’язки та відповідальність членів комітету.
1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) – службові (посадові) та інші особи відділу освіти і науки (замовника), призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.
1.3. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
1.4. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.
ІІ. Засади діяльності тендерного комітету
2.1. Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються рішенням відділу освіти і науки. До складу комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб штатній чисельності працівників замовника є менше ніж п’ять осіб, до складу комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника.
2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, та інші особи, визначені Законодавством України.
Членство в комітеті не повинно створювати кон6флікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця закупівлі процедури.
2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова.
2.4. Голова комітету призначає заступника голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.
У разі відсутності голови комітету його обов’язки виконує заступник голови комітету.
За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член комітету, визначений головою.
Рішення голови комітету щодо призначення заступника голови та секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.
2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
Засідання комітету скликаються головою комітету та проводять у разі потреби.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.
2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обгрунтуванням причин відмови.
2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.
У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
Планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;
здійчнення вибору процедури закупівлі та її проведення;
Забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
Забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
Забезпе6чення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
надання роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
здійснення інших дій, передбачених Законом.
2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель
2.9. Члени комітету мають право:
брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;
аналізувати та або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно за Закону;
виносити питання на розгляд комітету;
прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;
одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;
ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових)та інших осіб структурних підрозділів змовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів, тощо;
здійснювати інші дії, передбачені Законом.
2.10. Члени комітету зобов’язані:
брати участь у всіх його засіданнях особисто;
організовувати та проводити процедури закупівель;
забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;
здійснювати інші дії, передбачені Законом.
2.11. Голова комітету:
організовує роботу комітету;
визначає дату і місце проведення засідань комітету;
веде засідання комітету.
вносить на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі комітету;
здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
2.12. Секретар комітету забезпечує;
ведення та оформлення протоколів засідань комітету;
оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;
за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;
зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;
дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;
розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;
виконання інших повноважень відповідно до законодавства.
2.13. Голова комітету персонально відповідає за виконання покладених на комітет функцій.
2.14. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету відповідають згідно із законами України.
2.15. Голова та секретар комітету персонально відповідають за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівлі для загального доступу.
НАКАЗ
03.08.2018 | м. Бурштин | №94 |
Про створення комісії з допорогових закупівель |
На виконання рішення міської ради № 04/20-16 від 29.11.2016 р. «Про здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг за кошти місцевого бюджету», № 03/20-16 від 29.11. 2016 р. «Про затвердження Положення щодо проведення допорогових закупівель»
Н А К А З У Ю:
1. Створити комісію з допорогових закупівель в Бурштинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2 у такому складі:
Голова комісії – Галуга Любов Богданівна – завгосп школи..
Заступник голови комісії – Петрів Ірина Володимирівна – головний бухгалтер
Секретар комісії – Грицай Орися Орестівна – голова профспілкового комітету.
Члени комісії:
Ільницький Іван Миколайович – заступник директора школи з виховної роботи.
Пакуліна Олександра Степанівна – кухар.
Дмитрів Іван Степанович – заступник директора школи з навчально-виховної роботи.
Вівсяник Василь Іванович – інженер-електронік.
2. Затвердити Положення про комісію з допорогових закупівель (додаток №1)
3.. Комісії з допорогових закупівель здійснювати електронні закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень для товарів і послуг, і 5 тисяч гривень для робіт через систем електронних закупівель Р
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою..
Додаток 1
До наказу №94
Від03.08.2018 року
Положення
Про роботу комісії з допорогових закупівель
Бурштинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2
Бурштинської міської ради
1.Комісія з допорогових закупівель Бурштинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 (далі – комісія) у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної ради України, актами Президента України та кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, цим Положенням.
2. Завдання комісії:
2.1.Розгляд питань, пов’язаних із впровадженням, здійсненням закупівель товарів, робіт і послуг, очікувана вартість закупівлі яких не перевищує суму, визначену ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» та врахувавши рішення міської ради № 04/20-16 «Про здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг за кошти місцевого бюджету» від 29.11.16 р., рішенням міської ради № 03/20-16 «Про затвердження Положення щодо проведення допорогових закупівель» від 29.11.16р..
2.2.Надання пропозицій розпоряднику установи щодо визначення механізму та способів впровадження електронних закупівель, здійснення аналізу основних проблем щодо законодавчого регулювання у сфері електронних закупівель та надання пропозицій щодо їх усунення.
3.Склад комісії затверджується наказом по школі. В разі відсутності працівників, що входять до складу комісії (відпустка, тимчасова непрацездатність, відрядження) до складу комісії включаються працівники, що виконують їх обов’язки за наказом керівника.
До складу комісії не можуть входити посадові особи та представники учасників допорогової закупівлі, члени їх сімей.
Членство в комісії не має створювати протиріччя між інтересами замовника та між інтересами учасників допорогової закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність та неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця допорогової закупівлі.
4.Основною формою роботи комісії є засідання, що проводяться за рішенням її голови, Засідання комісії веде її голова.
У разі відсутності голови комісії його обов’язки виконує заступник голови комісії.
За відсутності секретаря комісії його обов’язки виконує інший член комісії, визначений його головою.
Рішення голови комісії щодо визначення функцій кожного члена комісії та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.
5.За рішенням комісії для організації або визначення результатів закупівлі, за згодою їх керівників можуть залучатись посадові та інші особи структурних підрозділів для надання консультацій щодо кваліфікаційних та технічних вимог до товарів, робіт, послуг. Які є предметом допорогових закупівель, та пропозиції переможця аукціону. Думка залучених посадових та інших осіб структурних підрозділів приймається Комісією до відома.
6.На засіданнях Комісїї підлягають розгляду такі питання:
1)затвердження кваліфікаційних та технічних вимог до товарів, робіт, послуг,які зазначаються в оголошенні про закупівлю;
2)прийняття рішення щодо відповідності пропозиції учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу за ціною товару, роботи, послуги пропозицію або про її відхилення у разі, якщо пропозиція не відповідає технічним вимогам, зазначеним в оголошенні про закупівлю;
3)прийняття рішення про акцепт пропозиції учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу за ціною товару, роботи, послуги пропозицію або про її відхилення у разі, якщо пропозиція не відповідає технічним вимогам, зазначеним в оголошенні про закупівлю;
4)забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель допорогових закупівель;
7. Засідання комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні більшість від складу її членів. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Комісії, приймаються простою більшістю голосів від загального складу Комісії.
За умови рівного розподілу голосів – голос голови Комісії є вирішальним.
8.Рішення комісії приймається відкритим голосуванням більшістю її членів та оформляється протоколом, який підписується головою комісії та секретарем і надається (надсилається) усім членам комісії.
Член комісії, який не підтримує пропозицію, може викласти у письмовій формі окрему думку, що додається до протоколу засідання.
9.Комісія за потреби має право вести необхідне листування з учасниками закупівель за підписом на ім’я голови комісії
10.Голова комісії несе відповідальність за виконання покладених на комісію функцій..
11 .Секретар комісії є відповідальним за несення даних на авторизованому електронному майданчику системи електронних державних закупівель.
12.Голова та секретар комісії несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на авторизованому електронному майданчику системи електронних державних закупівель Р
13.Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях комісії забезпечує її секретар.